Zehra
@zayldz
Takip Et
Ne diyeyim ki
10/10
·
1216 syf.
·
Kitabı okudu
·
2026 1. kitabı
aşırı aşırı güzeldi bunu okumaya bir türlü fırsat bulamıyordum rastgele gelişti her şey. cidden tuğla gibi ama bir o kadar da akıcıydı. karakterlere alıştıktan sonra su gibi akıyor.
O
Stephen King · Altın Kitaplar · 2025
7,4bin okunma
2 beğeni
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap