Zehra

@zayldz
Ne diyeyim ki
10/10
·1216 syf.··
2026 1. kitabı
aşırı aşırı güzeldi bunu okumaya bir türlü fırsat bulamıyordum rastgele gelişti her şey. cidden tuğla gibi ama bir o kadar da akıcıydı. karakterlere alıştıktan sonra su gibi akıyor.
OStephen King · Altın Kitaplar · 20257,4bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.