·128 syf.····Okunma: 11 Mart 2026 06:10 Kitabı okudum ve bitirdim. Osamu Dazai ( Şuci Tsuşima) , kesinlikle fazla melankolik, her şeyi kafaya takan, aşırı olumsuz düşünen birisi ve ruh hali beni biraz bayılttı. Okurken bazı yerinde sinirlendim, bazı yerinde onun adına üzüldüm. Böyle biri olmayı o mu seçti yoksa böyle biri olmak zorunda mı bırakıldı? Tartışılır. Beni sinirlendiren kısım 'kadınlarla' olan ilişkisi ve onları tasvir ediş şekliydi. Bilmiyorum ben hoş bulamadım açıkçası. Genel olarak sade, akıcı, anlaşılır dili vardı. Diğer kitaplarını da okumak istiyorum onun neden 'intihar' ettiğini ve düşüncelerini öğrenmek istiyorum.