Puan vermedi·308 syf.····Okunma: 11 Mart 2026 22:25 Okuduğum kitaplar arasında en ilginç olanların başında geliyor diyebilirim. 2. Kez okumama rağmen beni etkileyen birçok bölümü vardı. Semboller ile örülmüş, kahramanların ruhsal durumunu ve geçişlerini anlatan çok güzel bir kitap. Okuyan farklı kişilerin farklı çıkarımlar ve yorumlar yapacağı bir kitap diye düşünüyorum. Yorumlardan da gördükten sonra arkadaşı Şeref'in aslında kendi şerefi olduğunu öğrenmek ve yazarın Selim Pusat üzerinden kendini de anlattığını bilmek 2. Defa okuyunca farklı gözlerden bakmami da sağladı diyebilirim. Bu hikayede tabiri caizse "harcanan" kişinin Ayşe Pusat olduğunu düşündüğümü de ifade etmem gerekir.