Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 09 Mart 2026 07:05 Sevgi dolu bir evde büyüyen karakterimizin hayatı, babasının aileden kalma mağazayı batırması ve ardından aileyi terk etmesiyle altüst olur. Çok geçmeden annesi göğüs kanserine yakalanır ve kısa süre sonra hayatını kaybeder; böylece karakterimiz kendini derin bir yalnızlığın içinde bulur. Bir kitapçıda tanıştığı kadına âşık olur, fakat onu kendinden korumak düşüncesiyle duygularını asla dile getirmez. Bu suskunluk zamanla içinde pişmanlığa ve kendine yönelen bir öfkeye dönüşür. Ağır bir depresyona sürüklenirken gerçeklik algısı da giderek bozulmaya başlar.
Kitap; insanın yarım kalmışlık duygusunu, insanların samimiyetsizliği ve sahte ilgileri karşısındaki kırgınlığını, sürekli bir arayış içinde oluşunu, yalnızlığını, pişmanlıklarını ve buna rağmen umut etmeye devam edişini çok etkileyici bir şekilde anlatıyor. Yazarın dili son derece sade ama bir o kadar da güçlü. Kısa olmasına rağmen oldukça derin bir kitap; kesinlikle okunmasını öneririm.