·260 syf.····Okunma: 15 Mart 2026 16:40 1944'lü yıllarda bir yazarın başından geçen olaylar sıralanmış. O zaman da çıkan sağcı solcu çatışmalarına kurban giden yazarlardan biride ana karakterimiz Mustafaydı. Mustafa hiçbir yere sığamıyordu ne dostlarının evine ne de kendi evine ta ki dostu Cengiz ne pahasına olursa olsun evine alana kadar. Cengizin evinde kalıyor evden çıkmadan teslim olacağına dair bir kağıt yazıp öyle çıkıyordu. Kısacası roman o dönemin şartlarını ve yaşananlarını çok güzel yansıtmış ama akıcılık konusunda bence sınıfta kaldı merak duygusunu o kadar tetiklemiyordu romanda ondan çok güzel bir kitap diyemem güzel ortalamasında bir roman diyebilirim