·172 syf.····Okunma: 13 Mart 2026 06:55 Kitaba ilk başladığım
da çok şaşırdım okuduklarım midemi bulandırdı, ne okuyorum ben dedim ama sonrasın da güzel bir şey olur umuduyla çok zor olsa da devam ettim.
Hapishane konuları güzeldi orada uyguladıkları iğneyle hayata geri kazandırma keşke gerçekten olabilse. Böyle kötü şeyler yapan bir insana hiç üzülmedim insan bile denmez bence bu projeyi kesinlikle haketmişti. Keşke daha kötü şeyler yaşasaydı asla yaptıklarının cezasını çektiğini düşünmüyorum. Sonu da ona göre mutlu bitti benim için onun mutlu olması mutlu bir son değildi. Böyle insanlar iğrenç düşünceli insanlar böyle bir projeyle gerçekten bu kötü düşüncelerden kurtulabilseydi ne hapis cezasını çekti ne de topluma kazandırılabildi. Yine aklında iğrenç düşünceler vardı sonra bu düşüncelerden arınmış gibi görünse de o kadar insana yaşattığı iğrenç şeyleri bu kadar kolay atlatmamalıydı.