Merakla başladığım ve keyifle okuduğum bir kitap oldu. Roman olması beni biraz çekindirmişti açıkçası ama konular gayet güzel yalın işlenmişti. Çok severek okudum. Unuttuğum bir çok bilgiyi hatırladım. Ramazan ayında okuduğum için de ayrıca mutlu oldum. Çok güzel bir sabır öyküsüydü. Mutlaka öneriyorum.