Ben Cosmo kitabını çok beğendim. Her hayvansever bu kitabı okumalı. Böyle eğlenceli ve akıcı bir anlatım daha önce görmemiştim.
Kitabı okuyunca insan çocuklaşıyor ve heyecanlanıyor. Uçuk bir hayal gücünüzle sonunu oluşturmaya çalışıyorsunuz. Bu deneyimi tattım diye çok mutluyum. Carlie Sorosiak