Birini sevmek....
“Birini sevmek onun onurunu korumaktır. Onun onurunu ne kadar düşünüyorsak onu o kadar seviyoruzdur. Eğer birini seviyorsak ona karşı titizliğimiz olur. Saygı, hürmet, sadakat gibi bağlayıcı duyguların olmadığı bir yerde anca saplantıdan söz edilir.”
Edebiyat
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.