·112 syf.····Okunma: 11 Mart 2026 00:00 Selam.
Yazardan okuduğum ilk kitap. Kalemi, çok açık sözlü, sözünü esirgemeyen tarzında..
Açık sözlü olması samimi bir hava katmış.
Kitapta sadece ilk öykü ile ikinci öykü birbiriyle bağlantılı. İkinci öykünün sonuna gelince anlaşılıyor ancak. Diğerleri birbirinden bağımsız. Kitapta on tane öykü var. İnsanın kendinden bir şeyler bulacağı öyküler. Biraz argo, küfür ve sanimiyet içeriyor bilginize...
Kitapla kalmanız dileğimle.