·167 syf.····Okunma: 14 Mart 2026 14:47 Son zamanlarda okuduğum en eğlenceli kitaptı. Bir Otobiyografi. Aslında fazlasıyla dramatik bir ailede büyüyen Veronica çocukluktan başlayarak ergenlik ve kitabın yazım aşamasına kadar olan yaşadığı traji komik anıları anlatmış. Bol bol kahkaha atsam da içimi de bir yandan acıttı. Herhangi bir olay etrafında dönmüyor hikaye. Veronica’nın ailesiyle olan anılarını okuyoruz. Beni büyüten bir kitaptı. Çok beğendim.