·471 syf.····Okunma: 14 Mart 2026 18:49 Kitap çok sürükleyici ve akıcıydı ilk defa katilini tahmin ettiğim bir romandı :) , yazar kelimeleri o kadar güzel kullanmışki zamanın farkında olmuyorsunuz. Olay örgüsünü çok güzel kurmuş ayrıca Babasıyla olan geçmiş psikolojik durumunuda yazar bana yavaş yavaş hissettirdi. Yazarın ilk eseriymiş bildiğim kadarıyla ilk eserine göre oldukça başarılı bence birçok polisiyeci yazara bin basar diyebilirim çünkü bu kitapta sıkılma diye bir duygu hissetmiyorsunuz sadece tek yakındığım durum şu romanında gerilim pek hissetmedim umarım diğer romanlarına katmıştır. Kısaca polisiyeye başlayayım diyorsanız Sherlock’tan sonra önereceğim bir eserdir kendisi. Saygılar, sevgiler