Hepimiz Kaybettik!
Puan vermedi·384 syf.··
2026 22. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2026 04:17
Öncelikle bu kitabı okurken bütün feminist ve mizojini duygularım atak geçirdi diyebilirim. Önceden sadece erkekleri suçlu bulduğum konularda yaş ilerledikçe kadın bu yüzü vermezse erkek de bu kadar yapmaza doğru evrildi. Çünkü 21 yıllık evliliğimi ve 40 yaşımın ön gördüğü tecrübeleri düşünürsek erkek bir yaparsa biz bin yapması için alan açıyoruz diye düşünüyorum. Analarımızdan ninelerimizden gelen ataerkil toplum baskısı damarlarımızda kan olmuş dolaşıyor. Kurtulamıyoruz! Aman çayını sıcak tutayım, aman jilet gibi olsun gömleği, 3 çeşit yetmez 5 çeşit yapayım yemeğini , sen yoruldun ayağından çıkan pijamayı bile ben katlayım derken adam buna alışıyor ve bu artık normali oluyor. 39 gün yap 40. Gün yapma hiçbir şey yapmamış oluyorsun. Yani demem o ki kitapta okuduğum ve dizisini izlerken iyice farkına vardığım “Kral Kaybederse” aslında biz kadınların saçını süpürge etmek şöyle dursun al kökünden al diye bas bas bağırdığımızı yüzümüze tokat gibi vuruyor. Gelelim kitaba çünkü bunlar kitabı okurken bir taraftan da tırnaklarımı kemirirken ki düşüncelerimdi. Kitap; yakışıklı , zengin , karizmatik ve çapkın K.B’nin her çiçekten bal toplamaya çalışmasını konu alıyor. Hayatından gelip geçen kadınların çetelesini kimse tutamamış. Evlilikleri , metresleri , günübirlikleri derken liste çok kabarık. Çok ah! Alıyor ve hepsi de tutuyor. Spoi vermek gibi olmasın ama bu kitaba çok sert bir son yakışırdı diyorum ve susuyorum!
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.