Geçirdiğim ameliyatlardan, annemi kaybetmemden, kimsesiz kalmamdan ve üzerime yıkılan hayat yüküyle başa çıkmamdan sonra bana destek olan tüm dostlarıma, takipçilerime, hocalarıma ve öğrencilerime teşekkürü bir borç bilirim. Hepiniz iyi ki varsınız. Biz daha ölmedik.