Her Şeye Rağmen Yaşamak Güzel Değil mi?
Geçirdiğim ameliyatlardan, annemi kaybetmemden, kimsesiz kalmamdan ve üzerime yıkılan hayat yüküyle başa çıkmamdan sonra bana destek olan tüm dostlarıma, takipçilerime, hocalarıma ve öğrencilerime teşekkürü bir borç bilirim. Hepiniz iyi ki varsınız. Biz daha ölmedik.
Doktor MBC soruyor
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.