Valla bu Zweig abimiz yine döktürmüş resmen kadını saplantının zirvesine oturtmuş ama okurken yuh artık demekten de geri duramadım. Kadın bütün ömrünü tek bir adama o adamın ruhu bile duymadan feda etmiş hani biz iki kod satırı hata verince dünyayı yakıyoruz ablamızdaki sabır peygamberde yok. Tek taraflı aşkın kitabını değil resmen anayasasını yazmış adamın her kapıdan geçişini sanki kutsal bir törenmiş gibi anlatması hem aşırı etkileyici hem de hafiften ürkütücü. Neyseki kitap kısa da kadın daha fazla kendi kendini bitirmeden sonuna ulaştık. Sonuçta karşılıksız sevginin dibine vurup dramın içinde boğulmak isteyen varsa buyursun okusun tam bir kendine eziyet etme rehberi olmuş bayıldım.