Önceleri Tanrı'nın insana sırf yaşasınlar diye can verdiğini sanıyordum; artık diğer nedenleri de bilyorum.
Anladım ki Tanrı insanların ayrı yaşamasını istemiyor; bu yüzden tek tek neye ihtiyaçları olduğunu açık etmiyor. Beraber yaşamalarını istediğinden hepsine kendileri ve diğerlerinin neye ihtiyacı olduğunu gösteriyor.
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım -yanılmışım-, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş. Seven insan Tanrı 'nın, Tanrı da onun içindedir. Çünkü Tanrı sevgidir.
L.N Tolstoy : İnsan Ne İle Yaşar
#OkudumBitti #MeKi_022Kütüphane #Okumuyorsakişieksiktir