·246 syf.····Okunma: 16 Mart 2026 11:12 Kitabın en büyük sorunu içinde yeterince görsel olmayışı. Detaylı şekilde yapının şeklinden bahsetmek yerine görsel eklemiş olsalardı daha anlaşılır olurdu diye düşünüyorum.
Kitabın ilk kısımları mimari ile ilgili bir kitap yerine tarih kitabı okuyormuşsunuz gibi hissettiriyor. Bu da kitabı defalarca kez yarım bırakmama neden oldu. Kitabın sonlarına doğru ise gerçekten güzel bir anlatımla mimari üsluplardan ve önemli mimarlardan bahsediliyor ama, sadece son kısmı için kitabın tamamının okumaya değer olduğunu düşünmüyorum.