Küçük kasaba romantizmine düştüm. Çok seviyorum bu tarz hikayeleri veeee bu kadın da güzel yazıyor yaaa. Sadece bi tık daha yoğun olmasını isterdim. geçmiste yaşanan olayların daha derin ve çarpıcı Hani böyle kalp kırması. Güzeldi ama daha yoğun olsaydı daha iyiydi biraz geçiştirilmiş gibi geldi. yine de Güzeldi misss