…aslında, kabul etmek bize zor gelse de, hayatın bu kirli gerçekleri de her anlatıda göz önünde bulundurulmalıdır, bağırsaklar normal bir şekilde çalıştığında herkes çeşit çeşit fikir sahibi olabilir, mesela gözler ve duygular arasında doğrudan bir ilişki olup olmadığını tartışabilir ya da sorumluluk duygusunun net görmenin doğal sonucu olup olmadığını ama o büyük sıkıntı içinde olduğumuzda, bedenimiz acı ve ıstırapla boğuşurken, işte o zaman, içimizdeki hayvancık ortaya çıkar.
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.