Batman
Bazen insan çok istediği bir şeyden vazgeçerken “Demek ki hayırlısı değilmiş.” der. Kimileri bunu kaçış ya da bahane olarak görür. Oysa bazen bu söz, insanın kendine karşı gösterdiği en büyük olgunluktur. Çünkü her istediğimiz şey bizim için doğru değildir. İnsan bazen bir şeye tutkuyla bağlanır, ama zaman geçtikçe anlar ki o şey aslında ona iyi gelmiyordur. İşte o noktada “hayırlısı değilmiş” diyebilmek, pes etmek değil; gerçeği kabullenebilmektir. Hayat her istediğimizi zorlayarak elde edeceğimiz bir yer değildir. Bazı kapılar ne kadar zorlansa da açılmaz ve belki de açılmaması gerekir. İnsan bazen yürümeyi değil, durmayı öğrenince büyür. Bu yüzden her vazgeçiş korkaklık değildir. Bazen vazgeçmek, insanın kendini daha büyük bir zarardan korumasıdır. Belki de “hayırlısı değilmiş” demek, yenilgiyi kabul etmek değil; hayatın bize anlatmak istediği şeyi anlayabilmektir. — A. Karaçay #batman #animasyon #çizgifilim #anime #erkekler
1K
··
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.