Öncelikle okunması çok kolaydı. Bir oturunca 80 90 sayfa okutuyor kitap. Bazı kısımları zorlayıcı çünkü o kadar gerçek hayattan alınmış gibi ki hala bu tarz şeylerin yaşandığını görüyoruz. Nazan'a ve Haldun'a o kadar üzüldüm ki. Kötülük etmeden kötülük buldular. Yine de bir şekilde Haldun kendini kurtarırken olanlar Nazan'a oldu. Diğer karakterlerin de bir şekilde ettiklerini bulduklarını düşünüyorum.