Altı harfli bir tatlı …
10/10
·248 syf.··
2026 4. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2026 23:23
Şermin Hanım’ın kalemini ilk defa okuyorum . Çok güzel yazmış emeğine sağlık. Hızla akıp giden bu zamanda durup nefes almak gibi hissettirdi . Satirlari okudukça bende bir köşede varolup izledim olanları ,sanki kitabın içindeydim Selime Teyzeyi ,Meltemi canlandırdım hep . Duygusal bir kitap mı ben duygusal olduğum için mi kitap duygusal oldu Emin değilim ama naçizane tavsiyemdir ..
1000Kitap
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,8bin okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.