Fantastik tür benim pek tarzım olmasa da arkadaşım olan Evren in ısrarı ve hediyesi olan kitabı bitirdim. Aslında kitap o kadar kötü değildi. Tabi bazı yerler hariç o ne biçim zorbalıktı arkadaş , resmen sinirden kitabı sırtladım. Hele kızların salaklıklarını söylemiyorum bile. Ama onlara da hemen kızıyorum hem üzülüyorum garip bir çelişki içerisindeyim. O kadar şey olurken kimse de ağzını açıp dur demiyor. Resmen dört varisin şımarıklıklarını okuduk.
Kitaptaki evreni ben beğendim. Ama sanki biraz karışıktı. Bazı yerlerde Toryı mı okuyorum yoksa darcy mi okuyorum anlamadım. Burçların olması , çeşit çeşit figürlerin olması mesela sirenler , ejderhalar , kurt adamlar , vampirler. Çok iyiydi. Ben kitabı genel olarak beğendim eleştirdiğim yerler oldu tabi. Diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum...