Bu kitabı okuduğum zamanlar hem çok düzenli hem de anlayarak okuyordum kitapları ve art arda bir sürü Sabahattin Ali kitabı okumuştum.O zamanlar çok mutluydum.Yazarın tüm kitaplarını okumak istiyordum ve cidden zevk alıyordum bu durumdan da.O zamanlar da işte beni en çok etkileyen İçimizdeki Şeytan olmuştu.