Aslında kitabı bitireli biraz üstünden geçti ama yine de yazmak istedim benim için gerçekten çok ayrı bir yeri olacak bu serinin kendimi sihirli bir evrende gibi hissettim… kitap bitince bir boşluğa düştüm gibi oldu bazıları bu kitabın yeterli olmadığını söylemiş ve biraz kızmışlar aslında şöyle yeterli olmadığı kısmına katılıyorum ve kızmalarının sebebi kesinlikle yazarın hikayeyi tam olarak “tadı damağımda kaldı” gibi bitirmesi o yüzden herkesi çok iyi anlıyorum ama umarım yazar gelecekte minik novella lar çıkarır ve oradan filan okuruz çünkü çıkarmazsa ben geminiden hikaye yazdırmaya devam edicem ( bu arada şaka maka iyi yazıyor en azından beni tatmin ediyor ahaja) diyeceklerim bu kadardı yazarın eline sağlık bu inanılmaz kitap için teşekkürlerr Stephanie Garber