·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mart 2026 12:40 Huzursuzluk.... Sanırım az kalmış bir kelime.... Bu kitap ne kadar derinse, bu kelime o kadar sığ kalmış. İçim acıdı, yandı okurken... Derin bir nefes aldım, nefesim yetmedi ciğerlerime... Keşke okumasaydım... Keşke....