Tüm değerlerin, kalıpların ve hatta kendisinin karşısında durması ve yine de buna rağmen her şeyin merkezinde kalabilmesi miydi bunca yanlış anlaşılmasının nedeni?
Nietzsche’nin kaderi, bir vaizin oğlu olarak dünyaya gelmesi ve daha sonra tüm bu vaizliğin ve buna benzer her şeyin karşısında duran bir felsefe yaratacak olması mıydı?