𝙶𝚞̈𝚕 𝙶𝚞̈𝚣𝚎𝚕𝚒 2
Herkese Merhabalar...
Sizlere severek okuduğum serinin devam kitabı ile geldim.
Eee sevince devamı da elimde olunca hemen peş peşe okudum.
Zaten onları okuyup sevmemek elde değil.
Öyle de güzel, eğlenceli ve hızlı okunan bir kurgusu var ki bu da harika oluyor.
Aile bağları, aşk, arkadaşlık, vefa, sevgi, saygı her şeyden var yazar da öyle güzel işleyince değmeyin okuma keyfine.
Bir de sevdiğim şeyler arasında hani karakterlerin mutlu olduğunu daha çok görelim deriz de serinin son yirmi otuz sayfasına sığdırılır ya bu kitapta öyle değil.
Baştan sona onların nasıl dünya evine girdiğini, nasıl mutlu olduklarını heyecan içinde okuyoruz.
Gayet de güzel olmuş heyecanı da hiç kaçmıyor.
Çünkü yazar bunu ustalıkla aralara olaylar, karakterler arası gelişmeler ile doldurmuş.
Her karakteri ayrı ayrı sevdirmiş.(bazıları hariç)
Narin ve Ferman'ı daha çok okuduğum için mutluyum.
Seriye mutlu veda ettim.
Yani okuyucuyu doyuran bir seri yoruma geçmeden önce okuyun pişman olmazsınız diyorum.
Aaa bir de unutmadan yetişkin okurlar için olduğunu da hemen ilave edeyim.
Narin ve Ferman Hancıoğlu
Birinci kitap tam yerinde bitmişti.
Narin ve Ferman birbirine daha da yakınlaşıp, evlilik kararı alıp aileye söylerlerken diğer yandan Çamlıhemşin de işler karışır.
Bir grup turist Adana Çukurova da olanları onlara anlatınca Emine ve Mine kardeşler (anne ve teyzesi) soluğu Adana da alır.
Eee tabi bunun altında başka iş vardır.
Ama onların gelmesi işleri bir nebze de olsa hızlandırır.
Kızının nasıl sevdiğini gören Emine, alıp gideceğim diye geldiği yerden kızını gelin eder.
Ferman öyle mert bir delikanlı ki sevdiği baba evinden telli duvaklı çıksın ister ve Gültepe ve Hancıoğlu aileleri soluğu Rize de alır.
Çalsın davullar zurnalar...
Tabi tek olan düğün onların da olmayacaktır adeta ayaklarını sürümüştürler.
Hepsinin o mutluluğa giden yolda geçtikleri sınavlar elbette ki var.
Hele ki Narin ve Ferman'ın.
Onların peşini bırakmayanlar kazanamadı ikisi arasında olan o güven ve bağ kazandı.
Bu detayları gerçekten çok sevdim hani öyle çocuksu ay küstüm dinlemem hemen yargılar ipini keserim kafası var ya bu kesinlikle yoktu.
İkili öyle güzel birbirini dinledi biribirinden duydu öyle emin oldu ya bayıldım.
Ehh arada ufak gaza gelmeler olacak ama yine de yüz çevirmeden hakkı ile yaşandı.
Narin'in elinden de dilinden de ne kurtulur.
Onların hikayesi kitapta sizleri bekliyor.
#gülgüzeli2 #seldacacomments