Uzun zamandır kitap okumuyordum, yolculukta başlamıştım bir günde bitti.Dili sıkıcı anlatım değil sürükleyici , konular arası girişi iyi olan neden hala bunu anlatıyor yapısı yok ama metin tekrarlaması var bu da beni sanki her an daha da konuya tuttunmamı sağladı.Tatmin ediciydi ,baştaki iki karakteri sonradan anmaları falan iyiydi. Belki sonda çoçuğun muhabirle nasıl anlaştığını anlatsaydı keşke.Yukinin kocasına anlatması lazımdı çok üzücü bir ölüm. Adam olayı öğrendikten sonra intihar etmesi ama senin Çoçuğun var abi kendine gelmeliydin. Tuhaf Resimler