Yine farklı hikayelerden oluşan bir kitap içindeydim.
Fakat "Son Tanık" isimli son bölüm, başlı başına bir kitap olma niteliği, kalitesi taşıyordu. Okudukça beni kendine çeken, bitmemesini dilediğim bir bölümdü.
Kitap sırf son bölümün hatrı için bile okunur.
Belki de psikoloji+polisiyeye bayıldığım için bu denli cezbetti beni bilemiyorum. :)
Keyifli okumalar..