Puan vermedi·248 syf.····Okunma: 18 Mart 2026 15:57 Kitap üzerine çok da düşünmediğimiz yaşlılık üzerine keyifli bir gözlem örneği bence. Bugünü yaşarken 30-40 yıl sonra ne yaparız, toplumun hangi köşesinde tutunabiliriz aklımıza gelmiyor. Belki de gelmemeli, insan sevdiklerini kaybetme, sevdikleri tarafından talep görmeme ya da dönüştüğü kişilikle insanlarda istenmeme hissiyatını düşünmek istemiyor. Ana karakter Selime teyze bunları sorgulatıyor bize. Aynı zamanda bir yaşlıya muhtaç, sakını okşayana, evde yemek pişirene hasret bir karakterimiz daha var. Yarını düşünememe ve anne babanın zaten orda var olduğunu düşünüp, çok da kıymetlerini bilememe üzerine düşündürdü beni. Bu düşünceler kıymetli olmakla beraber kitabı umduğum kadar beğenemedim. Çok fazla tekrara düştüğü ve bazı çelişkiler olan noktalarla yazılmıştı, ama vermek istediği duyguyu da bir şekilde verdi.