Şey...
"Hiç mi sevmedin beni?" diye sordum, sesimin titrememesine özen göstererek. Arkasını döndü ve gözlerimin içine baka baka, "Hiç sevmedim seni" dedi ve o an... gök gürledi, yağmur bardaktan boşalırcasına toprağa düşmeye başladı. Yanağımdan düşen gözyaşını elimin tersiyle silip ayağa kalktım. "Defol" dedim, sesimin çıktığından bile emin değildim. Elimle kapıyı gösterdim. İç çekişini duydum, kapıdan gidişine uzun uzun baktım. Kalbim acıyordu, ruhum kanıyordu, sanki biri kalbimin üstünden tırla geçmiş de paramparça olmuş gibi... Kadın o gece anladı gözlerin de yalan söylediğini ve "Gitmez" dediklerinin gidebileceğini.
Alıntı
··1 alıntı·
301 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gece
Gönderi Sahibi
Yok abi ben mutlu kitap yazamıyorum. Sadece_elifff şu kız eğlenceli, komik, mutluluk, heyecan...resmen bütün iyi duyguları yazıyor ama hüzün, acı, ayrılık, ölüm, travma, psikolojik çöküş...pek beceremiyor bende tam tersiyim bir gram iyi bir şey yazamıyorum ha yazsam bile binbir kötü hali oluyor sadece "karşılıklı şakalaşma" yazabiliyorum bir okurum geçen yıl bana "yazarım Aslı Arslan' la bir akrabalığın mı var 😭" şeklinde yorum atmıştı. Sanırım Elif bana iyi şeyler yazmayı öğretmeli yoksa hem ben ağlarım hem okurlar ağlar olmaz öyle...
Gece
Gönderi Sahibi
Offf ağlayacağım şimdi pislik herif niye seviyormuş gibi yaptın ki kadın çok üzüldü...şuan ciddi ciddi kendi yazdığım karakterimden nefret ettim oturup ağlayacağım pişman olacaksın kadına geleceksin ama kadın seni affetmeyecek görürsün sen bekle
Öyle ölmezler füze at gece
Gece
Gönderi Sahibi
Kiraz Vişne Reçeli sunar...