Yok abi ben mutlu kitap yazamıyorum. Sadece_elifff şu kız eğlenceli, komik, mutluluk, heyecan...resmen bütün iyi duyguları yazıyor ama hüzün, acı, ayrılık, ölüm, travma, psikolojik çöküş...pek beceremiyor bende tam tersiyim bir gram iyi bir şey yazamıyorum ha yazsam bile binbir kötü hali oluyor sadece "karşılıklı şakalaşma" yazabiliyorum bir okurum geçen yıl bana "yazarım Aslı Arslan' la bir akrabalığın mı var 😭" şeklinde yorum atmıştı. Sanırım Elif bana iyi şeyler yazmayı öğretmeli yoksa hem ben ağlarım hem okurlar ağlar olmaz öyle...