Memnun oldum, bize de beklerim.
Puan vermedi·472 syf.··
2026 19. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 26 Mart 2026 17:27
Tanıdığıma çok memnun olduğum, az sayıda yazardan biri ayfer #y:1645. Temiz kafa ile okumazsam, kaybolacapım, kendimi olduğumdan aptal hissedeceğim için korku duyduğumu biliyor, kaybolmadan beni ana yola çıkartıyor. Daha okuyacağım eserleri olduğum için memnunum... Cinsiyetçi davranırsak; (ve de ırkçı [veya da milliyetçi]) Türkiye' nin Ursila Le Guin' i diyelim Ayfer Hanım'a. Sünger gibi okuyabilen ve bunu işleyen tüm beyinlerin sahipleri ve varlıkları harika hissettiriyor. Uygun bir emoji var mı? Bunu mutlaka okuyun: Yeşil Peri Gecesi
Edebiyat
Yeşil Peri GecesiAyfer Tunç · Can Yayınları · 202011,7bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.