·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2026 00:00 Geldik serinin son kitabına. Polisiye yönü yazarın önceki kitaplarına göre sönüktü. Yazarın seride Rizzolinin annesine bu kadar çok yer vermesini sıkıcı buluyorum. Resmen seriyi mahvediyor bence. Rizzolinin annesi bu sefer oturduğu mahallede dedektifçiliğe soyunuyor. Kitapta, polisiye kısmından daha çok annesi anlatılıyor. Polisiyenin önüne geçmiş. Eğlenceli sayfaları vardı ama bence annesinin kurguya hiçbir katkısı yok. Hatta o kısımlarda sıkılıyorum bile diyebilirim. Bakalım serinin devam kitabı nasıl gelecek.