Freida'nin cok daha iyi kitaplarını okudum. Öyle aşırı aşırı merakta bırakmadı beni lakin bir şekilde okuttu kendini.
Kitaptaki Jade karakterine esas kızımız Amy'den daha cok üzüldüğümü de itiraf etmem gerekiyor.
Çıtır çerezlik psikolojik gerilim, bir gunde bitebilecek bir kurgu.