o son neydi öyle!
Herkese merhaba sevgili okurlar, bu belki de benim bitmesin diye sündüre sündüre okuduğum kütük tuğla gibi bir kitaptı. Keyfi çok ayrıydı ama şimdi ne yazsam spoiler olacak durumda. Onun için incelemesini çok uzun tutamayacağım bilgilerinize. Sadece yazarımız için şunu söylemek istiyorum; Violet ve Xaden sahnelerini o kadar güzel yazmış ki ben ağladım. Bi gözlerim doldu okurken yani diyebilirim. Kendisinden ricam lütfen seriyi hızlı yazsın ve kalan kitapları da bir an önce okuyabilelim. Yeni kitabına başladığımı da söylemek isterim, bekle beni Oniks Fırtına..... Demir Alev
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,203 okunma