Puan vermedi·119 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2026 13:24 Mayalarla sohbet etme imkanımız olduğunda şöyle demişti bir Maya; “Biz İspanyollarla akrabayız artık..”
Bunca zulüm, bunca soykırıma karşı nasıl bu cümleyi kurdu diye düşünmüştüm o an…
Bu kitabı okuyunca yapılanın soykırım ötesinde bir yok ediş olduğunu iliklerime kadar hissettim.
İnsanlar yüzyıllar boyunca çok kötüymüş ama bu yaşananlar kötülük ötesi…