Shakespeare okumak beni hep eğlendirir ancak çeviriden mi yoksa bu kitabın onun ilk eserlerinden biri olmasından kaynaklanan acemiliginden mi bilmem okurken daha az eğlendim. Katherine ve Patricho'nun kısımları kitabin en eğlenceli kısmıydı. Tam deli deliyi görünce sopasını saklar gibi olmuş.