Kitap boyu hikayeyi anlatan kadına kurularak okudum. O kadar sığ ve boş bir kadın ki. (Spoiler) Eşinin depresifliğinin, intihara meyilli oluşunun ve düşüncelerinin farkında bile değil. Adam her şeyi planlıyor, kadını planları doğrultusunda ordan oraya sürüklüyor ve hiçbir şeyin farkında değil. Adam fikirlerini paylaşabileceği, kendini yalnız hissetmeyeceği biriyle olsaydı yine bu kadar delirir miydi diye düşünmeden edemedim. Hikayenin sonunda kadının adamın parasıyla keyfine bakması ayrı sinir bozucuydu. Gerçekten bu hayatı beyni
bomboş gamsız kişiler yaşıyor diye düşünmedim değil.