Mehmet Berk Yaltırık hocamı okumak her zaman çok keyifli. Türk edebiyatında ciddi bir boşluğu dolduruyor.
Benzer konuları işlese de her seferinde tüylerim diken diken oluyor.
Zira bence korkular evrensel olsa da yerel bazı özellikler de taşır. Mehmet Berk Yaltırık da bunu çok güzel yansıtıyor.
Bu novellada da bizi yine hortlaklar ya da vampirler bekliyor.