·377 syf.····Okunma: 20 Mart 2026 16:47 Yine bir aşk romanı. Çeviri gayet güzel. Konu yine iyilerle, kötülerin savaşı, yine aşk, yine iyiler kazanıyor, mutlu son.
Kitabın konusu ismi ile hiç bağdaşmıyor, masum iyi niyetli bir kızın, yaşadığı kabus, romantik bir sevgili.....
Bence kitabın adı, "Bahtsız genç kız" olsa daha iyidi. Kötü ruhlu bir baronun zorla evlendiği genç kız, atalarından gelen zenci geni, ölü bir bebek doğurması ve çok kötü bir kocanın elinden kurtuluşu. Kendi içinde abartılı bir konuda olsa, anlatım bütünlüğü var. Bir dönemin yeşilçam sinemaları konularını ingiliz aşk romanlarından aldığı belli olur.
Eski basım olması ilgimi çekmişti. Ders arasında okudum bitti.