Merhabalar,
Kitabı okumam biraz uzun sürdü.Bunun sebebi ilk 200 sayfasında sıkılmamdı.İncelediğim zaman kitapta çok kopukluklar var ve beni sıkan en büyük özelliği yazarın gereksiz herşeyi betimlemesi evet betimleme yapabilirsiniz ama a dan z ye her kelimeye betimleme yapmanız okuru sıkıyor okuyan kişi biraz hayal kurmak istiyor fakat gereksiz betimlemerle okuru bunalıma sokmaya gerek yoktu benim en dayanamadığım buydu.2 dayanamadığım nokta ise meira yani kadın baş karakterin işlediği ihanetin sebebini asla anlatmaması belki 2. Devam kitabında o konuyu ele alacak bilmiyorum ama en azından son sayfalarına doğru kadının ne yaptıgını biraz anlatsaydı diye düşünüyorum.