·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2026 15:28 Başından sonuna kadar dram olarak karşımızda yükselen o şaheser. Çok dram yüklü konuları barındıran kitapları okumayı sevmesem de bu kitabı okurken yoksulluğun, yokluğun dağ gibi insanın üzerine üzerine gelmesini, insanoğlunun çok geç olan o pişmanlığı altında ezilmesi ve geç kalsa da elindekileri tutma mücadelesini, aile kavramının ulviliğini ve buna sıkı sıkıya bağlı olan bir babanın o kocaman yüreğini, mücadelesini okumak yüreğimi dağlamasına rağmen içimi de ısıttı. Keyifli okumalar.