Bülbülü öldürmek günahtı ve bülbül...başından beri yitirmekde olduğumuz insanlığımızdı.Yalnizca ırkçılıgi eleştiren bir roman demek eksik ve haksızlık olur.İçimizdeki boşluğu bir parmak daha genişletecek kitaplar arasına bir yenisi eklendi.Derin anlatimina bir o kadar zıt sade üslupuyla Harper Lee içimizdeki körelmiş vicdana seslenmektedir.Yeri gelince karakterlerle aranızdaki derin bağa sıkı sıkı sarilcaginiz yeri gelince de o bağdan nefret edeceğiniz bir roman.Kelimelre siğmayan bir başyapıt demeyeceğim, bilakis siğmamasi durumunda daha fazla alan açma çabasina gireceğiniz bir eser.İyi okumalar diliyorum.
Ve son kez...
Bülbülü öldürmek günahtır.