·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2026 23:51 Nereden başlasam bilemiyorum açıkçası. Bu kitabı uzun zamandır okuyorum ve hem şaşırdım hem de şaşırmadım. Hikâyenin ilk başı zaten çok ilgi çekiyor ve neler olacak, gerçekler ortaya nasıl çıkacak ve nasıl bitecek diye merakla okurken, ayrıca hikâye içinde hikaye okumayı seven biri olarak çok sevdim. Jake'in başına gelenler ve yaptıkları biraz fazla tesadüfi olay gibiydi, bunu onun yazar olması ve işte detaylara dikkat etme özelliği ile anlatılmaya çalışılmıştı ama gittiği her yerde tesadüfi bir şekilde istediği kişilere denk gelmesi ve bir şekilde istediği bilgileri alması falan ama ben bile hikâyenin böyle bir yol izleyeceğini düşünmedim açıkçası. Sonunu ise bende sonda anladım açıkçası. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Alıp sizi sarıyor ama o son cümle yok mu o son... Cidden müthiş bir kapanış olmuş. Ayrıca kitaptaki bazı alıntılara özellikle bayıldım. Bunca zamandır beklediğime değmiş cidden. Özellikle yazar olmak isteyen veya yazar olan kişilerin seveceği bir kitap. Yorumuma kitabın en sevdiğim alıntısı ile veda ediyorum. Görüşürüz Jake, Anna, Evan ve Rose.
"Herkesin kendine özgü bir sesi ve başka hiç kimsenin anlatamayacağı bir hikâyesi vardır. Ve herkes yazar olabilir"