Bayramınız Nasıl Geçiyor?
Ben biraz ev işi, biraz alışveriş, biraz temizlik yapıp yorulunca muhabbet kuşum Muhtoş'un yanında dinleniyorum. Pazartesi günü damağımdaki fistülle ilgili bir operasyonum olacak. İnşallah kedim Balsurat da yoğun bakımdan tez zamanda çıkacak. Herkesin daha sağlıklı daha mutlu daha motive olacağı yeni bir haftada görüşmek dileğiyle hepiniz esen kalınız...
Doktor MBC soruyor
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.