Bir suçum yok... sadece sevdim!
1000Kitap
··
1 +1'leme
·
228 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bazen en acısı, o koca fırtınanın koptuğu yerde sadece bir "sessizlik" kalmasıdır. ​Yıkılan şehirler değil, ayakta durup içinde kimsenin yaşamıyor olmasıdır.
Sevdalı...
Gönderi Sahibi
Ve sonrası o sessizliğin içinde paramparça bir yüreğin yavaş yavaş ölmesi...
@Zerga47Sevdiğim için pişman değilim, sadece hakkımı helal etmeyecek kadar yorgunum
Sevdalı...
Gönderi Sahibi
En acısı da bu değil midir ?...