Sevdalı...
@Zerga47 · 3ay
Takip Et
Bir suçum yok... sadece sevdim!
1000Kitap
24 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 +1'leme
·
228 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Nisyan
Bazen en acısı, o koca fırtınanın koptuğu yerde sadece bir "sessizlik" kalmasıdır. Yıkılan şehirler değil, ayakta durup içinde kimsenin yaşamıyor olmasıdır.
4
Sevdalı...
Gönderi Sahibi
Ve sonrası o sessizliğin içinde paramparça bir yüreğin yavaş yavaş ölmesi...
2
Gizle
Nisyan
@Zerga47Sevdiğim için pişman değilim, sadece hakkımı helal etmeyecek kadar yorgunum
2
Sevdalı...
Gönderi Sahibi
En acısı da bu değil midir ?...
2
Gizle