Puan vermedi·440 syf.····Okunma: 22 Şubat 2026 00:00 Bu kitabı ilerleyen yıllarda tekrar okumalıyım. Yaş aldıkça ve ölümsüzlük illüzyonu yerini gerçek bir hayat tecrübesine bıraktıkça, bugün altını çizdiğim cümlelerin bende nasıl farklı yankılanacağını merak ediyorum. Çünkü gençliğin, ölümü tam olarak anlayamamakla eş değer bir yapısı olduğunu düşünüyorum. Ne kadar anlamaya çalışsak da bu kavrayışın eksik kaldığını hissediyorum. Bu yüzden bu kitabın farklı yaşlarda farklı anlamlar kazanacağını düşünüyorum. Genel olarak yazarın diğer kitaplarında olduğu gibi akıcı, yormayan ama aynı zamanda öğreten ve deneyimleten bir anlatımı var. Okurken zorlamıyor ama düşünmeye alan açıyor.