Okuduğum en iyi ejderhali kitap olabilir. Serinin ikinci kitabina basladim su an icin kitapla ilgili bir yorum yazmak istemiyorum ama gerçekten harika bir kurgu.
Kurguda en sevdiğim seyin tek bir ana karakter etrafında dönmediği. Yani aslinda okuduğumuz karakterler basli basina onemli.
Ilk kitabin sonunda inanılmaz sok edici bir olay var tabiki o yuzden ikinciye acilen basladim.
Tek kelimeyle sunu diyebilirim.
Gerçekten fantastik romantizm içerikli,akıcı ve harika bir kurgu arıyorsanız acilen bu seriye başlayın