Puan vermedi·210 syf.··
2026 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2026 19:21
Yazım dili akıcı ve cidden önemli hayat dersleri veren bir kitaptı.Ama sadece kitabı okuyup hayat derslerini fazla alamıyorsunuz.Biraz düşünmeniz gerekiyor. Ana karaktere çok ısındığımı söyleyemem,eşine vurduğu kısımda benim için bitmişti.Hayatının acılarla dolu olması benim için pek bir şey ifade etmedi o raddeden sonra. Kitap akıcı,'Acaba şimdi ne yaşayacak?' sorusunu sorduran bir kitaptı benim için.Sizi içine çekiyor bu kitap ama içinde az da olsa intih*r konusu geçiyor.Bir hayatın gerçeği olarak da ölüm fazlasıyla var. Bunlara dikkat ederek okumanızı öneririm.
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.